Autorizovaní partneři značky Volkswagen Užitkové vozy nyní pracují se zvýšenou odpovědností s ohledem na zdravotní rizika a dodržují všechna nejnovější vládní opatření týkající se onemocnění COVID-19. Všichni z nich jsou i nadále připraveni odpovědět na vaše dotazy a zajistit servis vašeho vozu. Z pohodlí domova si s nimi můžete sjednat operativní leasing nebo si objednat již vyrobený vůz v nabídce skladových vozů s přistavením až před dům zdarma. Spojit se s nimi můžete telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu. Seznam autorizovaných partnerů Volkswagen Užitkové vozy najdete zde.
Pokud máte zájem o další informace, pročtěte si prosím níže uvedené odpovědi na
nejčastěji kladené dotazy.
OTÁZKY A ODPOVĚDI
Zdraví a bezpečnost
Pracovníci autorizovaných partnerů jsou vybaveni ochranným prostředky - rouškami, respirátory a dezinfekcí. Důsledně se řídí vládními doporučeními a maximálně se snaží chránit sebe, kolegy i zákazníky.
Všichni naši autorizovaní partneři vědí, jak snížit riziko šíření onemocnění COVID-19 a chápou, že je nutné dbát na sociální odstup a osobní karanténu. Pokud je u vašeho vozu nutné provést jakékoliv servisní, údržbové nebo opravárenské práce, kontaktujte prosím místního autorizovaného partnera Volkswagen Užitkové vozy . Jeho zaměstnanci vám sdělí, zda je možné dané práce posunout na jiný termín a případě vám nabídnou, že vůz vyzvednou a zase přivezou zpět. Berte prosím ohledy na ostatní zákazníky a naše zaměstnance a nenavštěvujte naše partnery, pokud máte podezření, že byste pro ně mohli představovat zdravotní riziko. Seznam autorizovaných partnerů Volkswagen Užitkové vozy najdete zde.
Prodej/předání vozu
Protože oddělení prodeje nových a ojetých vozů budou na vládní doporučení uzavřena nejméně do 20. listopadu, je zpoždění v dodání a předání nových vozů téměř nevyhnutelné. Budete-li však mít zájem, zástupce autorizovaného partnera Volkswagen Užitkové vozy váš nový vůz, přistaví zdarma až před váš dům, jakmile bude do dealerství dodán.
Ano, autorizovaní partneři Volkswagen Užitkové vozy stále přijímjí objednávky a velmi rádi se s vámi spojí prostřednictvím e-mailu nebo telefonu. Mimo to si samozřejmě stále můžete na webu prohlédnout celé naše produktové portfolio a nakonfigurovat si svůj vlastní Volkswagen prostřednictvím konfigurátoru.
Kupní cena vašeho vozu se nezmění.
Servis
Všichni servisní partneři značky Volkswagen Užitkové vozy nyní pracují se zvýšenou odpovědností s ohledem na zdravotní rizika a dodržují všechna nejnovější vládní opatření týkající se onemocnění COVID-19. Všichni z nich jsou i nadále připraveni odpovědět na vaše dotazy či v nutném případě zajistit servis vašeho vozu. Spojit se s nimi můžete telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu. Seznam autorizovaných partnerů Volkswagen Užitkové vozy najdete zde.
Pokud máte sjednané jakékoliv servisní, údržbové nebo opravárenské práce na vašem vozidle, obraťte se prosím na svého autorizovaného partnera Volkswagen Užitkové vozy, abyste s ním projednali dostupnost služeb a případné prodlení. Autorizovaný partner vám může nabídnout i možnost vyzvednutí a opětovného vrácení vozu, abyste nemuseli servis osobně navštěvovat. Jeho zaměstnanci se samozřejmě budou řídit vládními pokyny pro udržování sociálního odstupu a osobní karantény.
Pokud vám ve voze svítí červená výstražná kontrolka nebo se obáváte o svou bezpečnost, přestaňte okamžitě vůz používat a obraťte se na naši silniční asistenční službu Volkswagen Užitkové vozy. Počítejte prosím s tím, že se vás bude pracovník ptát, zda nejste vy nebo jiní členové vaší rodiny ve státem nařízené karanténě. Pokud bude vaše odpověď kladná, požádá vás, abyste společnost kontaktoval(a) až po skončení lhůty nařízené karantény. Pokud bude vaše odpověď záporná, pracovníci silniční asistenční služby za vámi přijedou, přičemž budou dodržovat požadovaný sociální odstup. Podle návodu k obsluze si prosím zjistěte, co výstražná kontrolka znamená, a pak se obraťte na svého autorizovaného partnera Volkswagen Užitkové vozy. Pokud vám zde nebudou vzhledem k omezené provozní kapacitě schopní pomoci, poradí vám, co dělat dál. Pokud má váš autorizovaný partner zavřeno, obraťte se prosím na některého dalšího. Seznam autorizovaných partnerů Volkswagen Užitkové vozy najdete zde.
Všichni naši autorizovaní partneři stále provádí servisní a údržbové práce. Vše nicméně probíhá v rámci omezené kapacity, což v některých případech pravděpodobně povede k prodlení. Ale nedělejte si starosti, někdy je lepší věci odložit. Obraťte se prosím na místního autorizovaného partnera Volkswagen Užitkové vozy, který vám sdělí, jaké práce jsou neodkladné a rovnou vás informuje o dostupnosti služeb. Pokud má váš autorizovaný partner zavřeno, obraťte se prosím na centrum péče o zákazníka. Potřebné kontakty naleznete zde.
Dodávky náhradních dílů autorizovaným partnerům Volkswagen Užitkové vozy probíhají jako obvykle, ale pokud máte obavy, obraťte se prosím na svého autorizovaného partnera Volkswagen Užitkové vozy, který vám sdělí, zda může dojít k problému s dodávkou. Pokud má zavřeno, obraťte se prosím na některého dalšího. Seznam autorizovaných partnerů Volkswagen Užitkové vozy najdete zde.
Ano. Vzhledem k tomu, že mnohé stanice technické kontroly jsou otevřeny, vozy účastnící se silničního provozu musejí mít platné osvědčení o technické způsobilosti. Řidičům se akceptuje případné prodlení.
V současné době jsou otevřena všechna servisní místa autorizovaných partnerů značky Volkswagen Užitkové vozy. Všichni se důsledně řídí doporučeními vlády ohledně udržování sociálního odstupu a osobní karantény, což může přinášet určitá omezení v provozní kapacitě. Dealerství Volkswagen Užitkové vozy jsou zavřená. Jejich pracovníci však zůstávají k dispozici na e-mailu či telefonu a vyřizují standardní požadavky klientů. Kontakty na prodejce Volkswagen Užitkové vozy naleznete zde.
Záruka
Děkujeme, že nás o svém aktuálním stavu informujete a chráníte tím naše kolegy a celou společnost. Prodlení v provedení servisní prohlídky automaticky neznamená zneplatnění záruky, ale je důležité, abyste se obrátil(a) na svého autorizovaného partnera Volkswagen Užitkové vozy a konzultoval(a) s ním aktuální možnosti. V některých případech může servis zajistit vyzvednutí a opětovné vrácení vozu.
On-line služby
Zašlete nám prosím informace o svém účtu na e-mail carnet-support(kwfat)volkswagen(kwfdot)de a pracovníci našeho centra péče o zákazníky vám pomohou. Nicméně prosím vezměte na vědomí, že vzhledem k nutnosti omezení počtu zaměstnanců z důvodu pandemie onemocnění COVID-19 mohou reagovat s prodlením. V zájmu urychlení vyřešení dané situace nás můžete kontaktovat na telefonním čísle: 800 142 244.