Ke konci roku 2015 došlo k další aktualizaci projektu Bulli. Bulli slaví v Linci své druhé vánoce. Zatímco čtyřválcový motor, převodovka a nápravy Originálu T1 jsou po náročné renovaci plně funkční a čekají pouze na své zabudování do karoserie, přípravy na lakování jsou v plném proudu.

Dříve než náš Bulli mohl zazářit v novém kabátě, muselo se podniknout ještě několik kroků. Nejdříve bylo nutné na karoserii nanést základní tmel, který vyplní nejmenší nerovnosti a vytvoří tak zcela rovný podklad. Potom byla celá karoserie kompletně vybroušena, aby se odstranily i poslední nerovnosti povrchu. Protože to je základní předpoklad pro vytvoření bezvadného laku, je nutné postupovat přitom s maximální pečlivostí. Pro učně to znamenalo: brousit, brousit a znovu brousit. Namožené svaly přitom byly samozřejmým průvodním jevem.

Nakonec došlo na finální lak. Po všech náročných přípravách dostal Bulli konečně svůj vnější lak. Proces lakování byl potom zcela mimořádnou událostí na cestě kompletní renovace T1 kombi. V případě, že by se ruční lakování na první pokus nezdařilo, musel by se celý proces přípravy opakovat. Učni se proto smířili s bezpočtem hodin praktických cvičení a museli prokázat spoustu trpělivosti, aby výsledný lak byl dokonalý. V porovnání s předchozím stavem Bulliho, nebyl T1 nalakován v kombinaci červené a bílé, ale ve své původní barvě z roku 1957 - modré Tauben.

Novoroční předsevzetí do roku 2016, resp. příštím bodem na seznamu renovace, bylo obložení interiéru.

Zavřít
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Souhlasím