Muselo se řezat, pasovat, svařovat, brousit, vyplňovat klempířským tmelem a znovu brousit.

Bulli byl kompletně zbaven laku. Nyní jsou naplánovány další úpravy. Po odstranění laku se objevila větší místa, která byla poškozena korozí. Tato místa je nutné nahradit novými díly, resp. nové díly přistřihnout a připasovat. Před usazením nových dílů je nutné použít úhlovou brusku. Zde si učni mohli trochu vyzkoušet destrukci auta. Při pasování a při náročných klempířských pracích učňům pomáhal specialista ze servisu Mayer Linz, pan Herbert Palmetshofer. Na základu je samozřejmě nutné provést vše přesně a bez chyb. Nové díly byly před jejich instalací nalakovány základní barvou a vybroušeny. Práce na karoserii trvaly přibližně měsíc. Pak byla přesunuta do lakovny.

Zavřít
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Souhlasím