Motory TDI

Úsporné naftové motory s objemem 2,0 l jsou vybavené přeplňováním turbodmychadlem a přímým vstřikováním paliva Common-Rail. Dodávají se v několika výkonových variantách, z nichž zejména motory s výkonem 55 kW/75 k a 75 kW/102 k zaujmou svou nízkou spotřebou a nízkými hodnotami emisí. Motory s výkonem 75 kW/102 k a 110 kW/150 k mohou být na přání v kombinaci s dvouspojkovou převodovkou DSG. Motor s výkonem 90 kW/122 k se dodává pouze s pohonem všech kol 4MOTION.

Motory TSI

Všechny tři nabízené motory mají díky kombinaci přímého vstřikování paliva a přeplňování turbodmychadlem klidný chod, jsou mimořádně efektivní a mají vysoký výkon. Zejména nový motor o objemu 1,0 litru a motor 1,2 litru zaujmou svou nízkou spotřebou. Benzinový motor o objemu 1,4 litru je pak prvním agregátem, který může být kombinován s dvouspojkovou převodovkou DSG.

BlueMotion Technology

Modely Volkswagen doplněné opatřeními BlueMotion Technology naplňují myšlenky filosofie "Think Blue.". Proto je každý nový motor, který splňuje emisní normu Euro 6 vybaven sériově systémem "Start-Stop", využíváním energie uvolněné při brzdění, asistentem pro rozjezd do kopce a pneumatikami se sníženým valivým odporem.

Systém "Start-Stop"

Vypíná motor v případě, že automobil stojí a motor běží na volnoběh a přispívá tak k ekologickému způsobu jízdy. Zejména při jízdě v městském provozu přispívá ke snížení spotřeby paliva.

Využívání energie uvolněné při brzdění

Při brzdění je využívána kinetická energie vozu, která se v generátoru mění na energii elektrickou. Ta je následně k dispozici pro elektrické spotřebiče.

Zavřít
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Souhlasím