Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Souhlasím
e-Crafter
od 1.962.048,- Kč včetně DPH ? od 1.621.527,- Kč bez DPH ?

e-Crafter

Elektrický. Praktický. Inovativní. Budoucnost užitkových vozů. Nová doba si žádá nová řešení. To platí zejména pro stále rostoucí požadavky na dopravu zboží v městském prostředí. S novým modelem e-Crafter z rodiny užitkových vozů Volkswagen mají kurýrní služby, doručovatelé expresních a balíkových zásilek nyní k dispozici první čistě elektrický automobil, který již dnes úspěšně zvládá požadavky budoucnosti – a to bez omezení objemu nákladového prostoru.¹⁾ Crafter budoucnosti tak splňuje přesně to, co od něj očekáváte.

e-Crafter

"Můj první vůz s pohonem na elektřinu. A určitě ne poslední."

Stále více podnikatelů opouští zažité konvence a začíná používat užitkové vozy s čistě elektrickým pohonem. Lithium-ion baterie je v současné době již tak lehká a kompaktní, že může být úsporně umístěna pod podlahou vozu.

 

Technologie budoucnosti, která je k dispozici již dnes. Vždy o krok napřed: e-Crafter jako čistě elektrický vůz díky nejmodernější technologii dokonale zvládá každodenní výzvy. Plný výkon při lokálně nulových emisích – to můžete očekávat od modelu e-Crafter, jenž je užitkovým vozem budoucnosti.

Elektromotor
Výkonová elektronika
Rekuperace
Elektromotor

Vysoký výkon a nízká hmotnost.

V motorovém prostoru se místo spalovacího motoru nachází velmi kompaktní a podstatně lehčí elektromotor, který při provozu neprodukuje žádné lokální emise. To však není jeho jediná výhoda. Elektromotor je současně extrémně tichý s minimálními nároky na údržbu. Z klidového stavu dává v celém rozsahu otáček k dispozici rovnoměrný krouticí moment. Navíc umožňuje intenzivní zrychlení, a to zejména na prvních 60 metrech. Díky jednostupňové automatické převodovce pak nedochází k žádnému přerušení přenosu hnací síly.

Výkonová elektronika

Zajišťuje elektřinu pro pohonnou jednotku.

Výkonová elektronika je základním stavebním kamenem elektrického pohonu. Zajišťuje propojení s vysokonapěťovou baterií a zásobuje energií palubní elektroniku i elektromotor.

Rekuperace

Při brzdění se získává energie.

Při brzdění je kinetická energie vozu měněna pomocí generátoru na energii elektrickou, která je ukládána do vysokonapěťové baterie a následně využívána v palubní síti a pro pohon vozidla.

Váš elektromobil je možné nabíjet několika způsoby.

Kombinovaný nabíjecí systém

Nabíjet můžete, kde chcete a jak chcete.

Díky kombinovanému nabíjecímu systému CCS (Combined Charging System) je lithium-Ion baterii možné nabíjet jak stejnosměrným, tak i střídavým proudem. Nabíjení je tak možné jak z veřejných CCS rychlonabíjecích stanic, tak i vlastních firemních wallboxů.

Nabídka wallboxů

Nabíjecí stanice s minimálními nároky na místo.

Instalace vlastní nabíjecí stanice se realizuje v místě, kde vozidla Vašeho vozového parku delší dobu stojí - například v podzemní garáži sídla Vaší firmy. Volitelný wallbox zde však nešetří pouze místo. Naši smluvní dodavatelé nabízejí také nabíjecí stanice včetně instalace jako praktický kompletní paket.

Nákladový prostor

Pokrokový pohon. Velký nákladový prostor.

Díky instalaci lithium-ion baterie a systému jejího řízení pod podlahou vozu zůstal u vozu e-Crafter nezměněný objem nákladového prostoru až 10,7 m³ s výškou až 1 861 mm (ve srovnání s modelem Crafter s konvenčním pohonem). E-Crafter může být na přání vybaven lištami pro uchycení nákladu a univerzální podlahou a nabízí obvyklou variabilitu. Představuje tak dokonalou základnu pro Vaše individuální přestavby a nástavby.

Zvládnout téměř každou situaci s jistotou – díky našim asistenčním systémům. E-Crafter je sériově vybaven mnoha asistenčními systémy a je tak v každodenním provozu Vaší oporou. Díky tomu se dostanete komfortně a bez stresu do cíle.

Systém kontroly odstupu „Front Assist“ s funkcí nouzového brzdění City Brake
Parkpilot s aktivní ochranou boků vozidla.
Asistent pro udržování vozu v jízdním pruhu „Lane Assist“
Asistent pro kompenzaci bočního větru
Systém kontroly odstupu „Front Assist“ s funkcí nouzového brzdění City Brake

Udržuje odstup.

Systém kontroly odstupu "Front Assist" s funkcí nouzového brzdění City Brake²⁾,³⁾ pomáhá zkrátit brzdnou dráhu v případě, že odstup od překážky klesne pod kritickou mez.

2. V rámci možností daných systémem.

3. Až do rychlosti 30 km/h.

Parkpilot s aktivní ochranou boků vozidla.

Zabezpečení okolí vozu.

Parkpilot s aktivní ochranou boků vozidla²⁾ monitoruje prostor po stranách vozu a opticky i akusticky varuje řidiče při kritickém přiblížení ke sloupkům, zdem nebo chodcům.

2. V rámci možností daných systémem.

Asistent pro udržování vozu v jízdním pruhu „Lane Assist“

Koriguje směr.

Asistent pro udržování vozu v jízdním pruhu "Lane Assist"²⁾,⁴⁾ varuje řidiče při neúmyslném opuštění jízdního pruhu akusticky výstražným tónem, opticky upozorněním na multifunkčním ukazateli a navíc také krátkým aktivním zásahem do řízení.

2. V rámci možností daných systémem.

4. Řidič musí být kdykoli připraven převzít řízení od asistenčního systému a není zbaven odpovědnosti za předvídavý způsob jízdy.

 

Asistent pro kompenzaci bočního větru

Automaticky udržuje směr.

Asistent pro kompenzaci bočního větru²⁾ je jednou ze součástí elektronického stabilizačního systému, která prostřednictvím automatického přibrzdění jednotlivých kol podporuje řízení automobilu při nárazovém bočním větru.

2. V rámci možností daných systémem.

Sériová a příplatková výbava.

Chceme, abyste se na Váš užitkový vůz Volkswagen mohli vždy spolehnout. Proto jsme komfort, bezpečnost a spolehlivost zahrnuli již do sériové výbavy.

Další postup

1) V porovnání s modelem Crafter se středním rozvorem, vysokou střechou a pohonem zadních kol.

Upozornění / výhrada k hodnotám spotřeby paliva a emisím CO2
Hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly stanoveny dle standardu WLTP a v souladu s platnými předpisy přepočteny do NEDC hodnot. Tyto hodnoty se od katalogových hodnot liší. Jsou určeny pro porovnání hodnot CO2 a spotřeby paliva mezi různými typy vozidel. Dodatečná výbava vozu a příslušenství (např. vestavené díly, jiné pneumatiky atd.) mohou měnit relevantní parametry vozidla jako hmotnost, valivý odpor a aerodynamiku a ve spojitosti s povětrnostními a dopravními podmínkami a individuálním stylem jízdy mohou ovlivnit spotřebu paliva, spotřebu elektrické energie a emise CO2 jakož i výkonnostní ukazatele vozidla. Prodejce, dovozce ani výrobce nenese žádnou odpovědnost za skutečnost, že se v budoucnu nově komunikované hodnoty mohou lišit.

Dne 1. září 2018 byl starý standard NEDC (New European Driving Cycle) nahrazen novým standardem WLTP pro všechny vozy registrované jako osobní (M1). Od 1. září 2019 dojde k podobné změně i pro vozy s registrací jako nákladní (N1 / N2).