Flexibilní jako nikdy v minulosti – nové konfigurace sedadel
Multivan již desítky let přináší radost rodinám, rekreačním sportovcům a podnikatelům. Oblíbený je zejména prostor pro cestující promyšlený do posledního detailu. U nového modelu Multivan se variabilita, flexibilita a funkčnost posunuly na ještě vyšší úroveň. Zcela rovná podlaha představuje ideální základnu pro samostatná sedadla, která jsou u tohoto modelu vůbec poprvé součástí sériové výbavy. V kombinaci s robustními vodicími lištami, které dosahují až do kabiny, se otevírají nové možnosti uspořádání sedadel, o kterých se Vám dříve mohlo jen zdát.
Pohodlné sezení ve směru jízdy
5 sedadel
5 sedadel s převisem
7 sedadel
7 sedadel s převisem
5 sedadel
5 sedadel s převisem
7 sedadel
7 sedadel s převisem
Linie výbavy Multivan je sériově vybavena pěti komfortními samostatnými sedadly v prostoru pro cestující. Linie Life a Style jsou pak sériově vybaveny dohromady sedmi místy k sezení. Každé sedadlo v prostoru pro cestující lze nezávisle sklopit, v určeném rozsahu posunout a díky přibližně o 25 % snížené hmotnosti velmi snadno vyjmout. K dispozici je tak velmi mnoho možností uspořádání sedadel. Například posunutím druhé řady sedadel v prostoru pro cestující dopředu zvětšíte prostor pro zavazadla. V případě, že si objednáte nový Multivan se sériově dodávanou konfigurací sedadel, budou předpínače bezpečnostních pásů jednotlivých vnějších sedadel pevně spojeny s karoserií vozu. Prostřední sedadlo je vybaveno integrovaným tříbodovým samonavíjecím bezpečnostním pásem a lze je v prostoru pro cestující libovolně posouvat.
- Hmotnost vnějšího samostatného sedadla (v závislosti na výbavě): cca 23-29 kg
- Hmotnost prostředního samostatného sedadla (v závislosti na výbavě): cca 27-29 kg
Uspořádání sedadel proti sobě (vis-à-vis¹) – vhodné pro povídání s dětmi
Vis-á-vis1 Multivan
Vis-á-vis1 Multivan Long
Vis-á-vis1 Multivan
Vis-á-vis1 Multivan Long
Nový Multivan může být v první řadě sedadel prostoru pro cestující volitelně vybaven dvěma integrovanými sedadly s bezpečnostními pásy¹. Lze tak vytvořit mnoho dalších konfigurací sezení, včetně uspořádání sedadel tváří v tvář (vis-à-vis¹). Obě sedadla s integrovaným bezpečnostním pásem lze několika jednoduchými úkony vyjmout, otočit okolo svislé osy a upevnit v systému vodicích lišt proti směru jízdy. To s sebou přináší mnoho výhod, zejména při delších cestách na dovolenou nebo v mobilní kanceláři. Děti si mohou hrát společně. Pracovní jednání s kolegy je pak možné uskutečnit u rozloženého multifunkčního stolku¹. Tedy úplně stejně jako jste zvyklí z vozu Multivan.
- Hmotnost vnějšího samostatného sedadla (v závislosti na výbavě): cca 23-29 kg
- Hmotnost samostatného sedadla s integrovaným bezpečnostním pásem (v závislosti na výbavě): cca 27-29 kg
Délka, výška, šířka – hmotnost nového vozu Multivan²
* Hodnota platí pro Multivan s převisem
Multivan, Life, Style a Edition | Multivan, Life, Style a Edition Long | |
---|---|---|
Délka vozu v mm | 4 973 | 5 173 |
Délka vozu s tažným zařízením v mm | 5 076 | 5 276 |
Šířka vozu bez zpětných zrcátek v mm | 1 941 | 1 941 |
Šířka vozu včetně zpětných zrcátek v mm | 2 252 | 2 252 |
Výška vozu v mm | 1 907³ | 1 907³ |
Převis vzadu v mm | 897 | 1 097 |
Výška interiéru s normální střechou v mm | 1 312 | 1 312 |
Výška interiéru s panoramatickou prosklenou střechou v mm | 1 346 | 1 346 |
Šířka otevření bočních posuvných dveří v mm | 931⁴ | 931⁴ |
Max. délka zavazadlového prostoru v úrovni podlahy za 1. řadou sedadel v mm | 2 425 | 2 625 |
Délka zavazadlového prostoru v úrovni podlahy za 3. řadou sedadel v mm | 461 | 661 |
Maximální šířka zavazadlového prostoru v mm | 1 665 | 1 665 |
Maximální šířka zavazadlového prostoru za 3. řadou sedadel v mm | 1 245 | 1 245 |
Šířka zavazadlového prostoru mezi kryty zadních kol v mm | 1 207 | 1 207 |
Plocha podlahy v prostoru pro cestující v m² | 3,3 | 3,5 |
Výška nákladové hrany v mm | 580 | 583 |
Maximální výška výklopných dveří zavazadlového prostoru v mm | 1 312 | 1 312 |
Výška vozidla s otevřenými zadními výklopnými dveřmi v mm | 2 143 | 2 146 |
Minimální průměr otáčení v m | cca 12,1 | cca 12,1 |
Nová bohatá nabídka pohonů – od pohonu eHybrid až po naftové motory⁵
Nabídka pohonů pro nový Multivan je rozsáhlá tak, jako nikdy v minulosti. Kromě motorů TSI a TDI⁵ je poprvé pro tento model k dispozici také pohon eHybrid. Ten tvoří kombinace výkonného benzinového motoru TSI přeplňovaného turbodmychadlem a elektromotoru, který umožňuje jízdu lokálně zcela bez emisí. Vy tak můžete ujet až 50 km⁶ na čistě elektrický pohon. Při cestování na dlouhé vzdálenosti systém automaticky nastartuje motor TSI a prodlouží tím dojezdovou vzdálenost.
Nový Multivan může být od teď vybaven také pohonem plug-in hybrid¹. Po přepnutí do elektrickém módu tak můžete jet v městském provozu lokálně zcela bez emisí CO₂. Díky lithium-ion baterii s využitelnou kapacitou 10,4 kWh je dojezdová vzdálenost modelu s tímto pohonem navržena tak, aby na čistě elektrický pohon bylo možné ujet až 50 kilometrů⁶. Ani v případě, že při cestování nenajdete žádný volný nabíjecí stojan, se však nedostanete do problémů. Spalovací motor totiž automaticky převezme funkci generátoru energie. Doma pak baterii vozu nabijete pomocí Vašeho wallboxu ID. Charger⁷ nejlépe s využitím 100% obnovitelné energie. Následující den pak budete moci opět vyrazit v čistě elektrickém módu.
Motor 1,4 l TSI eHybrid (160 kW) EU6d: 6stupňová dvouspojková převodovka DSG; systém přenosu Shift-by-Wire; výkon (systémový): 160 kW (218 k); maximální krouticí moment (systémový): 350 Nm; zrychlení 0-100 km/h: 11,6 s; maximální rychlost: 190 km/h; maximální hmotnost připojeného přívěsu: 1 600 kg; objem palivové nádrže: 45 l; kapacita baterie (netto): 10,4 kWh; dojezdová vzdálenost (čistě elektrický pohon): 50 km⁶; výkon (elektromotor): 85 kW; doba nabíjení střídavý proud s nabíjecím výkonem 3,6 kW (z 0-100 %): 3,6 h
Oba nabízené motory TSI se vyznačují klidným chodem, nízkou spotřebou a impozantní silou. Tedy přesně takovými vlastnostmi, jaké očekáváte od vozu na úrovni prémiové třídy.
Motor 1,5 l TSI (100 kW) EU6d: 7stupňová dvouspojková převodovka DSG; systém přenosu Shift-by-Wire; výkon: 100 kW (136 k); maximální krouticí moment: 220 Nm; zrychlení 0-100 km/h: 13,5 s; maximální rychlost: 182 km/h; maximální hmotnost připojeného přívěsu: 1 600 kg; objem palivové nádrže: 60 l
Motor 2,0 l TSI (150 kW) EU6d: 7stupňová dvouspojková převodovka DSG; systém přenosu Shift-by-Wire; výkon: 150 kW (320 k); maximální krouticí moment: 320 Nm; zrychlení 0-100 km/h: 9,4 s; maximální rychlost: 200 km/h; maximální hmotnost připojeného přívěsu: 2 000 kg; objem palivové nádrže: 60 l
Nyní ještě efektivnější a s nižšími emisemi: Nejmodernější pohon TDI zaujme svými hodnotami spotřeby, které se dlouho zdály být nedosažitelné, a velkým krouticím momentem.
Motor 2,0 l TDI (110 kW) EU6: 7stupňová dvouspojková převodovka DSG; systém přenosu Shift-by-Wire; výkon: 110 kW (150 k); maximální krouticí moment: 360 Nm; zrychlení 0-100 km/h: 11,6 s; maximální rychlost: 190 km/h; maximální hmotnost připojeného přívěsu: 2 000 kg; objem palivové nádrže: 58 l