Konstrukce olejového filtru

1. Plášť filtru

Výhody:

•   Materiál je mimořádně odolný proti tlaku při špičkových tlakových rázech při studených startech (zejména u vozidel vybavených systémem "Start-Stop").

•   Protikorozní ochrana.

•   Žádná nelakovaná místa.

•   Žádný únik oleje.

 

2. Obtokový ventil

Výhody za normálního stavu:

•   Ventil je po celou dobu použití spolehlivě uzavřen.

•   Zajišťuje filtraci znečištěného oleje a tím dobré promazání motoru.

 

Výhody ve výjimečných situacích:

◦    Ventil je trvale otevřený, jestliže je čisticí kapacita filtru vyčerpaná nebo je filtr ucpaný.

◦    Ventil se krátkodobě otevře, jestliže je olej příliš hustý (má vysokou viskozitu) nebo když je průtok oleje z nepředvídatelných důvodů příliš velký.

 

3. Vnitřní perforované jádro

Výhody:

◦    Zajišťuje přesnou polohu filtračního prvku.

◦    Díky husté perforaci snižuje průtokový odpor.

◦    Přes snížené množství použitého materiálu snese vysoké mechanické namáhání.

 

4. Papírový, resp. plně syntetický filtr

Výhody:

◦    Rovnoměrná geometrie skladů zajišťuje největší možnou filtrační plochu.

◦    Vysoká schopnost separace nečistot a velká kapacita jejich uložení.

◦    Dlouhá životnost.

◦    Speciální ražba pro zajištění pravidelných a jemných mezer mezi jednotlivými sklady.

◦    Odolný proti palivu přítomnému v oleji (zředění oleje při jízdě na krátké vzdálenosti).

 

5. Těsnění

Výhody:

◦    Filtr se nemůže za provozu povolit.

◦    Nenastane žádný únik oleje.

◦    Spolehlivé utěsnění i při kolísání teploty.

 

6. Vratný zavírací ventil se základní deskou

Výhody:

◦    Spolehlivé usazení olejového filtru, a to i při kolísání teploty a tlaku.

◦    Nehrozí vytečení filtru a olejového kanálu do olejové vany.

◦    Mimořádně robustní konstrukce pro vozidla se systémem "Start-Stop".

◦    Rychlejší dosažení tlaku oleje a mazání při uvedení motoru do činnosti

Zavřít
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Souhlasím