Pro co nejlepší webový zážitek
Tyto webové stránky používají cookies tak, aby umožnili co nejpříjemnější uživatelský přístup. Pokračováním v používání těchto našich webových stránek souhlasíte s používáním našich cookies (nezbytných základních cookies). Cookies podléhající povinnému schválení (analytické soubory cookie, funkční soubory cookie, soubory cookie pro osobní obsah) budou nastaveny až po jejich aktivaci. Pokud souhlasíte s používáním cookies, naši partneři (poskytovatelé cookies a IT služeb) zpracují Vaše identifikační údaje. Za tyto webové stránky a soubory cookie odpovídá společnost Porsche Česká republika s.r.o. Další informace o použitých cookies a jejich deaktivaci naleznete v
Povolit všechny cookies
Zavřít

11.9.2019 Nový design značky Volkswagen Užitkové vozy

Heinz-Jürgen Löw: „Správný okamžik pro nový design značky.“ Změny se dotknou loga značky, marketingu i komunikace.

Volkswagen Užitkové vozy zavádí společně se značkou Volkswagen osobní vozy nový design značky včetně nového loga a nových digitálních zážitků pro zákazníky.

Středem pozornosti jsou lidé. Značka Volkswagen Užitkové vozy ještě nikdy nebyla svým zákazníkům tak nablízku. "Právě teď začínáme uvádět na trh modernizovanou řadu T6, která je digitálnější, síťově propojenější a modernější než dosud," říká Heinz-Jürgen Löw, člen představenstva, odpovědný za prodej a marketing. "Volkswagen Užitkové vozy navíc od začátku letošního roku odpovídá za model ID. BUZZ, což je vozidlo, které je podle mého názoru nejvíce emocionálním členem rodiny ID. Pro uvedení nového pojetí značky Volkswagen Užitkové vozy proto již nemůže být příhodnější okamžik."

Tobias Volkmer, vedoucí marketingu a produktového marketingu značky Volkswagen Užitkové vozy, dodává: "Náš marketing bude digitálnější a síťově propojenější. Cílem našeho kroku je oslovovat zákazníky rychle a v emocionální rovině." Volkswagen Užitkové vozy byl od začátku neoddělitelnou součástí procesu vývoje nového designu značky Volkswagen. "Při adaptaci pro Volkswagen Užitkové vozy jsme však kladli enormní důraz na to, abychom vyvinuli interpretaci přesně pro naše cílové skupiny zákazníků. Nadřazenou roli přitom hraje především autentičnost," říká Volkmer.

Změna bude realizována postupně, od vizuální prezentace přes kompletní korporátní design všech tiskovin, internetových prezentací a obchodních partnerů až po vlastní logo značky. Tím bude umocněna transformace značky z klasického výrobce lehkých užitkových vozů na moderního poskytovatele řešení pro budoucí mobilitu.

Jejda!
Zdá se, že váš prohlížeč není aktuální. Možná náš web nefunguje optimálně. Většina prohlížečů (ale ne MS Internet Explorer 11 a starší) stále funguje dobře.

Doporučujeme aktualizovat webový prohlížeč!
Nejnovější verze může zajistit dobrý zážitek kdekoli na internetu.

Děkuji za vaši návštěvu a bavte se,
Váš tým Volkswagen