Pro co nejlepší webový zážitek
Tyto webové stránky používají cookies tak, aby umožnili co nejpříjemnější uživatelský přístup. Pokračováním v používání těchto našich webových stránek souhlasíte s používáním našich cookies (nezbytných základních cookies). Cookies podléhající povinnému schválení (analytické soubory cookie, funkční soubory cookie, soubory cookie pro osobní obsah) budou nastaveny až po jejich aktivaci. Pokud souhlasíte s používáním cookies, naši partneři (poskytovatelé cookies a IT služeb) zpracují Vaše identifikační údaje. Za tyto webové stránky a soubory cookie odpovídá společnost Porsche Česká republika s.r.o. Další informace o použitých cookies a jejich deaktivaci naleznete v
Povolit všechny cookies
Zavřít

11.11.2019 Volkswagen Užitkové vozy v novém „brand designu“

Volkswagen Užitkové vozy vstupuje s novým vizuálním stylem značky do nové éry jako moderní poskytovatel řešení pro budoucí mobilitu. Součástí změny je zcela nové logo, optimalizované pro použití v moderních digitálních formátech. České webové stránky značky Volkswagen Užitkové vozy prošly proměnou.

Značka Volkswagen Užitkové vozy, dlouhodobá jednička na českém trhu užitkových vozů v segmentech N1+N2/M1+M2, přichází na český trh s novým "brand designem". Nový vizuální styl značky znamená změnu loga, barevnosti i celkově stylu marketingové komunikace. Se změnou souvisí nové webové stránky včetně nového loga v dvourozměrné podobě, které byly spuštěny 4. listopadu. Volkswagen Užitkové vozy chce být nově pojatým marketingem a komunikací ještě blíž svým zákazníkům než dosud.

"Volkswagen Užitkové vozy vstupuje do nové éry, která se ponese v duchu elektrické mobility, konektivity, a ještě intenzivnější komunikace s našimi zákazníky, což reflektuje i náš nový brand design," říká Jakub Šebesta, ředitel divize Volkswagen Užitkové vozy společnosti Porsche Česká republika. "S prvním listopadovým týdnem jsme pro české zákazníky spustili nové webové stránky značky Volkswagen Užitkové vozy a začali používat nové logo. Dáváme tím našemu marketingu digitálnější a modernější podobu. Současně chceme komunikovat s našimi zákazníky ještě rychleji a emocionálněji, vždy však zcela autenticky, a být jim maximálně nablízku."

Volkswagen Užitkové vozy přechází na nový design své značky postupně na celém světě. Tento krok souvisí s transformací značky z klasického výrobce lehkých užitkových vozů na moderního poskytovatele řešení pro budoucí mobilitu. V České republice byly od 4. listopadu nejprve spuštěny nové webové stránky a zavedeno nové logo v rámci všech marketingových a komunikačních aktivit. Nový design značky zahrnuje vizuální prezentace, kompletní korporátní design všech tiskovin, internetových prezentací a obchodních partnerů i vlastní logo značky.

Jejda!
Zdá se, že váš prohlížeč není aktuální. Možná náš web nefunguje optimálně. Většina prohlížečů (ale ne MS Internet Explorer 11 a starší) stále funguje dobře.

Doporučujeme aktualizovat webový prohlížeč!
Nejnovější verze může zajistit dobrý zážitek kdekoli na internetu.

Děkuji za vaši návštěvu a bavte se,
Váš tým Volkswagen