"Volkswagen Užitkové vozy vstupuje do nové éry, která se ponese v duchu elektrické mobility, konektivity, a ještě intenzivnější komunikace s našimi zákazníky, což reflektuje i náš nový brand design," říká Jakub Šebesta, ředitel divize Volkswagen Užitkové vozy společnosti Porsche Česká republika. "S prvním listopadovým týdnem jsme pro české zákazníky spustili nové webové stránky značky Volkswagen Užitkové vozy a začali používat nové logo. Dáváme tím našemu marketingu digitálnější a modernější podobu. Současně chceme komunikovat s našimi zákazníky ještě rychleji a emocionálněji, vždy však zcela autenticky, a být jim maximálně nablízku."
Volkswagen Užitkové vozy přechází na nový design své značky postupně na celém světě. Tento krok souvisí s transformací značky z klasického výrobce lehkých užitkových vozů na moderního poskytovatele řešení pro budoucí mobilitu. V České republice byly od 4. listopadu nejprve spuštěny nové webové stránky a zavedeno nové logo v rámci všech marketingových a komunikačních aktivit. Nový design značky zahrnuje vizuální prezentace, kompletní korporátní design všech tiskovin, internetových prezentací a obchodních partnerů i vlastní logo značky.